TOP

Άρχισε τη γκρίνια ο Λεκλέρ: «Λείπει είναι η συνέπεια από το μονοθέσιο»

Εμφανώς απογοητευμένος από την έλλειψη συνέπειας της Ferrari μετά από ένα απογοητευτικό Grand Prix στο Μαϊάμι, παρουσιάστηκε ο Σαρλ Λεκλέρ.

Advertisement

“Μιλούσα μόλις τώρα με τον Κάρλος και αυτό που μας λείπει είναι η συνέπεια από το μονοθέσιο. Φέτος έχουμε ένα αυτοκίνητο που είναι πολύ πιο ευαίσθητο στον αέρα και παλεύουμε πολύ περισσότερο με αυτό. Άρα υπάρχει πολλή δουλειά που πρέπει να γίνει”, δήλωσε ο Μονεγάσκος μιλώντας στο Motorsport.com μετά τον αγώνα.

“Νομίζω ότι το μονοθέσιο είναι έτσι από την αρχή της σεζόν, καθώς σε κάθε αγώνα πηγαίνουμε από τη μια γόμα στην άλλη και ποτέ δεν ξέρουμε τι θα συμβεί. Μερικές φορές νιώθουμε ότι κάναμε ένα βήμα μπροστά και μετά είμαστε εντελώς εκτός από το σωστό παράθυρο λειτουργίας των ελαστικών. Πρέπει να δουλέψουμε πάνω σε αυτό”, πρόσθεσε.