Βιλνέβ: «Δεν υπάρχει χημεία μεταξύ Χάμιλτον και Ferrari»
Σφοδρή κριτική για την απογοητευτική πρώτη σεζόν του Λιούις Χάμιλτον στη Ferrari άσκησε για ακόμα μια φορά ο Ζακ Βιλνέβ, υποστηρίζοντας ότι η συνεργασία μεταξύ του οδηγού και της ομάδας έχει αποτύχει. Ο παγκόσμιος πρωταθλητής της Formula 1 του 1997 τόνισε τον βασικό λόγο για τα κακά αποτελέσματα και τη φτωχή απόδοση.
Μιλώντας στο Sky Sports F1, ο Βιλνέβ δήλωσε ότι υπάρχει έντονη απογοήτευση και στα δύο στρατόπεδα. “Δεν παίρνουν αυτό για το οποίο υπέγραψαν. Δεν αισθάνεται ότι η ομάδα τον στηρίζει. Η ομάδα δεν αισθάνεται ότι ο Λιούις είναι μαζί της”, ανέφερε. Ο Καναδός υπογράμμισε ότι ο Σαρλ Λεκλέρ υπερτερεί σημαντικά του teammate του τόσο στις κατατακτήριες όσο και στους αγώνες, κάτι που επιβεβαιώνει την έλλειψη απόδοσης.
Ο Βιλνέβ πρόσθεσε ότι το πρόβλημα δεν είναι μόνο η απόδοση, αλλά η έλλειψη σύνδεσης: “Δεν ταιριάζουν, και το ακούς όταν επικοινωνεί με τον μηχανικό του. Δεν υπάρχει καμία χημεία”, επεσήμανε. Χαρακτήρισε τη στάση του Χάμιλτον ως «περίεργη», λέγοντας ότι «δεν φαίνεται ενθουσιασμένος» και «δεν φαίνεται να πιστεύει αυτά που λέει», κάτι που φανερώνει έλλειψη εμπιστοσύνης.
Η θέση του Βιλνέβ έρχεται να πλαισιώσει την κοινή πεποίθηση ότι η συνεργασία του Χάμιλτον με τη Ferrari δεν έχει αποδώσει. Η κριτική του εστιάζει στην έλλειψη της αρμονικής συνεργασίας, ο οποίος, εκτιμά ότι είναι απαραίτητος για την επιτυχία. Η έλλειψη αυτής της σύνδεσης, σε συνδυασμό με τα κακά αποτελέσματα, καθιστά την κατάσταση εξαιρετικά δύσκολη και δείχνει ότι ο δρόμος προς την ανάκαμψη για το 2026 είναι πολύ ανηφορικός.