TOP

Προστ: «Ο Χάμιλτον δεν έχασε το ταλέντο του, η Ferrari έχει πρόβλημα»

Στο πλευρό του Λιούις Χάμιλτον τάχθηκε ο θρύλος της Formula 1, Αλέν Προστ, απορρίπτοντας τις εικασίες ότι το ταλέντο του επτά φορές παγκόσμιου πρωταθλητή έχει χαθεί. Ο 40χρονος Βρετανός βιώνει μια δύσκολη σεζόν με τη Ferrari, έχοντας μείνει πίσω από τον Σαρλ Λεκλέρ, κάτι που οδήγησε σε έντονη αυτοκριτική και αμφισβήτηση πριν την καλοκαιρινή διακοπή.

Advertisement

Γράφοντας στην εφημερίδα L’Équipe, ο Προστ υπενθύμισε ότι η αλλαγή ομάδας δεν είναι εύκολη υπόθεση, ειδικά όταν πρόκειται για την Scuderia. “Το να εντάσσεσαι στη Ferrari είναι ακόμα πιο δύσκολο. Τα πάντα πολλαπλασιάζονται επειδή ο οδηγός ανήκει σε μια χώρα, όχι απλώς σε μια ομάδα”, ανέφερε. Κατά τον Γάλλο, η πίεση και η αμφιβολία διογκώνονται στη Scuderia, επηρεάζοντας την απόδοση.

Advertisement

Ο Προστ τόνισε ότι το συναίσθημα παίζει καθοριστικό ρόλο στο Μαρανέλο, καθώς «η ευτυχία παράγει καλύτερες επιδόσεις», ενώ η «θλίψη τονίζει την αμφιβολία». Η σεζόν του Χάμιλτον έχει σημαδευτεί από την απογοήτευση, με τον Βρετανό να δηλώνει ότι είναι «άχρηστος», αλλά ο 70χρονος είναι βέβαιος ότι με το κατάλληλο μονοθέσιο, ο Χάμιλτον παραμένει ικανός να κερδίσει αγώνες, ακόμα και να παλέψει για τον όγδοο τίτλο του.

Ο «Professor» της Formula 1 γνωρίζει από πρώτο χέρι το τι σημαίνει να είσαι οδηγός της Ferrari, αφού αγωνίστηκε μαζί της το 1990 και το 1991, σε μια συνεργασία που έληξε άδοξα. Παρά το γεγονός ότι ο Γάλλος τερμάτισε δεύτερος στην πρώτη του χρονιά με τα κόκκινα, οι σχέσεις του με την ομάδα επιδεινώθηκαν. Μετά το Ιαπωνικό Grand Prix του 1991, ο Προστ δήλωσε δημόσια ότι το μονοθέσιο ήταν «σαν να οδηγούσε ένα απαίσιο φορτηγό».

Αυτή η δήλωση, σε συνδυασμό με προηγούμενες απολύσεις διευθυντών εντός της Ferrari, θεωρήθηκε από την ομάδα ως το τελικό σημείο καμπής. Η συνεργασία τους διακόπηκε πριν την ολοκλήρωση της σεζόν, με την κοινή αντίληψη να είναι ότι το σχόλιο του Προστ για τη Ferrari 643 ήταν ο μοναδικός λόγος για την απόλυσή του. Ωστόσο, το σχόλιο ήταν αποτέλεσμα της γενικότερα κακής απόδοσης του μονοθεσίου.