
Χάμιλτον: «Ανακάλυψα απαντήσεις για τη Ferrari που έψαχνα χρόνια»
Ενθουσιασμένος μετά την πρώτη μέρα των ελεύθερων δοκιμών του Grand Prix της Σιγκαπούρης παρουσιάστηκε ο Λιούις Χάμιλτον, καθώς ανακάλυψε λεπτομέρειες για τη συμπεριφορά του μονοθεσίου της Ferrari στην πίστα της Marina Bay, τις οποίες αναζητούσε από την εποχή που οδηγούσε για την Mercedes. Η ασιατική πίστα ήταν παραδοσιακά το αδύναμο σημείο για τη γερμανική ομάδα, με την Scuderia να κυριαρχεί στις κατατακτήριες δοκιμές. Κατά την πρώτη του επίσκεψη στη Σιγκαπούρη με την SF-25, ο 40χρονος ένιωσε τη διαφορά και τη χαρακτήρισε θετική.
“Ήταν μια καλή μέρα, μου άρεσε να οδηγώ το μονοθέσιο”, εξήγησε ο Χάμιλτον, σύμφωνα με το RacingNews365.com. “Είναι η πρώτη φορά που οδηγώ μια Ferrari σε αυτήν την πίστα, και πάντα αναρωτιόμουν όλα αυτά τα χρόνια, κοιτάζοντας τα on-board βίντεο, ποιες θα ήταν οι διαφορές”. Ο επτά φορές παγκόσμιος πρωταθλητής τόνισε ότι, παρόλο που η McLaren ήταν πολύ γρήγορη, το να νιώσει αυτές τις διαφορές ήταν το μεγαλύτερο κέρδος της ημέρας.
Ο Βρετανός δήλωσε παράλληλα ικανοποιημένος από την πρόοδο που σημείωσε η ομάδα του από τις πρώτες προς τις δεύτερες δοκιμές: “Αισθάνομαι ότι υπάρχουν πολλά θετικά, πολλές γνώσεις, και είμαι αρκετά χαρούμενος με την πρόοδο που έχουμε σημειώσει”. Για το στήσιμο του μονοθεσίου, ο Χάμιλτον επισήμανε: “Πιθανότατα δεν θα αλλάξουμε πολλά, αλλά φυσικά, θα προσπαθήσουμε να τελειοποιήσουμε το setup και να δούμε αν μπορούμε να εξάγουμε λίγο περισσότερα για να πλησιάσουμε όσο το δυνατόν περισσότερο τις McLaren”.
Παρά το γεγονός ότι ο Χάμιλτον τερμάτισε δέκατος στο FP2, η επίδοσή του ήταν πολύ καλύτερη απ’ ό,τι δείχνει η τελική κατάταξη, αφού χωρίς να καταφέρει να καταγράψει έναν αντιπροσωπευτικό γρήγορο γύρο με soft, οι χρόνοι του στους δύο πρώτους τομείς του τελευταίου του γύρου ήταν ισάξιοι με αυτούς του ταχύτερου της συνεδρίας, Όσκαρ Πιάστρι, ενώ είχε σχεδόν την ίδια επίδοση με τον teammate του, Σαρλ Λεκλέρ (1:31.491 έναντι 1:31.466 του Μονεγάσκου). Με αυτή του την επίδοση, ο Χάμιλτον επιβεβαιώνει την αρχική του αίσθηση, ότι το μονοθέσιο της Ferrari έχει περιθώρια βελτίωσης ενόψει των κατατακτήριων.