TOP

Ο Πιάστρι “έκοψε” live το team radio του Μπραουν ενώ του έδινε συγχαρητήρια (vid)

Μια αμφιλεγόμενη στιγμή συνέβη μετά το τέλος του Grand Prix της Σιγκαπούρης, με πρωταγωνιστή τον Όσκαρ Πιάστρι, ο οποίος φέρεται να αποσυνδέθηκε από το team radio του μονοθεσίου του ενώ του μιλούσε ο CEO της McLaren, Ζακ Μπράουν. Το περιστατικό έλαβε χώρα λίγο αφότου η ομάδα σφράγισε το πρωτάθλημα κατασκευαστών για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά, οι εορτασμοί της οποίας επισκιάστηκαν από την ένταση που δημιουργήθηκε μετά τη σύγκρουση του Πιάστρι με τον teammate του, Λάντο Νόρις, στον πρώτο γύρο του αγώνα.

Advertisement

Ο Πιάστρι τερμάτισε τέταρτος, πίσω από τον Νόρις, αφού ο Βρετανός είχε ακούσια επαφή με τον Μαξ Φερστάπεν και στη συνέχεια έπεσε πάνω στον πρωτοπόρο του πρωταθλήματος. Η FIA δεν παρενέβη, αφήνοντας τον Πιάστρι να εκφράσει την απογοήτευσή του για τις ενέργειες του συμπαίκτη του. Το κλίμα δείχνει ήδη οριακό, καθώς, σύμφωνα με το RacingNews365.com, ο Αυστραλός αναμένει εσωτερικές συζητήσεις για το συμβάν.

Advertisement

Το επίμαχο στιγμιότυπο κυκλοφόρησε ευρέως στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, όπου το onboard υλικό έδειχνε τον Πιάστρι να αποσυνδέει το τιμόνι της MCL39 την ώρα που ο Μπράουν του μιλούσε. “Όσκαρ, πρωταθλητές back-to-back! Δύσκολος αγώνας, σε ευχαριστώ για…”, ακούγεται να λέει ο Αμερικανός, προτού διακοπεί η μετάδοση. Παρόλο που παραμένει ασαφές αν η ενέργεια ήταν σκόπιμη ή οφειλόταν στη φασαρία, η χρονική στιγμή ήταν εξαιρετικά άτυχη.

Το περιστατικό έρχεται να επιβεβαιώσει το κλίμα απομόνωσης του Πιάστρι, ο οποίος, σύμφωνα με σχολιαστές, έδινε συνεντεύξεις αντί να πανηγυρίζει με την ομάδα για την κατάκτηση του τίτλου των κατασκευαστών. “Πρέπει να κοιτάξω περισσότερο τις επαναλήψεις για να ξέρω ακριβώς τι συνέβη. Το κυριότερο είναι ότι τα δύο μονοθέσια είχαν επαφή, δεν είναι ποτέ αυτό που θέλουμε. Οπότε θα το δω με περισσότερες λεπτομέρειες και θα καταλήξω στο συμπέρασμά μου”, δήλωσε ο 24χρονος. Η αποσύνδεση του team radio, είτε σκόπιμη είτε όχι, ενισχύει την εικόνα ότι ο Πιάστρι αισθάνεται αδικημένος από τη μη παρέμβαση της ομάδας υπέρ του, με τη μάχη του τίτλου των οδηγών να συνεχίζεται με διαφορά 22 βαθμών υπέρ του.