TOP

«Ο πρωταρχικός στόχος της Ferrari πρέπει να είναι ο Χόρνερ»

Την πρότασή του, ότι η Ferrari πρέπει να διεκδικήσει τον απολυμένο επικεφαλής της Red Bull, Κρίστιαν Χόρνερ, ως τον μόνο ικανό να αντιστρέψει την ανομβρία που επικρατεί στο Μαρανέλο από το 2008, κατέθεσε ο πρώην οδηγός της Formula 1, Τζόνι Χέρμπερτ. Παρά το γεγονός ότι ανανέωσε πρόσφατα το συμβόλαιο του Φρεντ Βασέρ, η ιταλική ομάδα παραμένει χωρίς νίκη μετά από 18 αγώνες στη φετινή σεζόν, με αποτέλεσμα να πληθαίνουν οι αναφορές για ένταση και αμφισβήτηση της αφοσίωσης του Σαρλ Λεκλέρ.

Advertisement

Μιλώντας στο BettingLounge, ο Χέρμπερτ τόνισε ότι η Ferrari διαθέτει όλα τα απαραίτητα συστατικά, αλλά της λείπει η σωστή ηγεσία για να τα συνδυάσει. “Ο πρωταρχικός τους στόχος πρέπει να είναι ο Κρίστιαν”, δήλωσε ο Βρετανός. “Η ομάδα έχει όλα τα συστατικά που χρειάζεται. Απλώς δεν μπόρεσαν να τα συνδυάσουν. Έχουν τους οδηγούς, έχουν πιθανώς ξεπεράσει πολλά από τα λάθη που συνήθιζαν να κάνουν, σε pit stop και στρατηγική, αλλά η καθαρή, ακατέργαστη ταχύτητα του μονοθεσίου δεν είναι εκεί”.

Advertisement

Ο Χέρμπερτ έφερε ως παράδειγμα τον τρόπο με τον οποίο ο Χόρνερ διαχειρίστηκε τον Άντριαν Νιούι στη Red Bull. “Ο Άντριαν πήγε στη Red Bull όπου του δόθηκε η ελευθερία από τον Κρίστιαν. Δημιούργησε το περιβάλλον στο οποίο ο Νιούι μπόρεσε να αναπνεύσει και να ανθίσει”, εξήγησε. Κατέληξε λέγοντας ότι η Ferrari δεν έχει καταφέρει ακόμα να προσελκύσει έναν τέτοιο «ηγέτη» που θα δώσει στους τεχνικούς την απαιτούμενη ελευθερία να αποδώσουν, αφήνοντας ανοιχτό το ενδεχόμενο για αλλαγή αν η επόμενη σεζόν ξεκινήσει άσχημα.

Η πρόταση του Χέρμπερτ επαναφέρει τις φήμες που είχαν συνδέσει τον Χόρνερ με την Scuderia τον περασμένο Μάϊο, πριν ακόμη ανακοινωθεί η αποδέσμευσή του από τους «ταύρους», με τον ίδιο τον Βρετανό να δηλώνει τότε κολακευμένος από τον συσχετισμό. Ωστόσο, η πραγματοποίηση ενός τέτοιου σεναρίου παραμένει αμφίβολη. Πολλοί αναλυτές, όπως ο Μάρτιν Μπραντλ, έχουν εκφράσει την αντίθετη άποψη, τονίζοντας ότι ο Χόρνερ δεν θα πήγαινε στη Ferrari ως απλός «μισθωτός», αλλά θα απαιτούσε μετοχικό μερίδιο ή ιδιοκτησία σε ένα νέο πρότζεκτ, κάτι που, μέχρι στιγμής, η Ferrari δεν εξετάζει ως επιλογή.