Λεκλέρ: «Το VSC με έσωσε από τον Φερστάπεν»
Την ανακούφισή του για την παρέμβαση του εικονικού αυτοκινήτου ασφαλείας (VSC) στον προτελευταίο γύρο του Grand Prix του Μεξικού, εξέφρασε ο Σαρλ Λεκλέρ, παραδεχόμενος πως χωρίς αυτό δεν θα μπορούσε να κρατήσει πίσω του τον Μαξ Φερστάπεν και να κατακτήσει τη δεύτερη θέση. Παρά την δύσκολη εκκίνηση, ο Μονεγάσκος κατάφερε να ανέβει για δεύτερη συνεχόμενη φορά στο βάθρο, ένα αποτέλεσμα που χαρακτήρισε «μεγάλη έκπληξη» μετά την επίδοσή του στο Όστιν.
Ο οδηγός της Ferrari παραδέχτηκε ότι, προς το τέλος του αγώνα, τα ελαστικά του είχαν «τελειώσει εντελώς», γεγονός που έδινε σαφές πλεονέκτημα στον Φερστάπεν, ο οποίος ερχόταν με γρήγορο ρυθμό με φρέσκα, μαλακά ελαστικά. Το VSC, που προκλήθηκε από την ακινητοποίηση του Κάρλος Σάινθ της Williams, ήρθε την κατάλληλη στιγμή για τον Λεκλέρ. Ήμουν πολύ χαρούμενος για το VSC στο τέλος! Ήταν δύσκολο, αλλά το VSC με έσωσε στο τέλος”, δήλωσε σύμφωνα με το motorsport.com.
Η παρέμβαση του VSC δεν επηρέασε μόνο τη μάχη για τη δεύτερη θέση, αλλά έπαιξε ρόλο και στην κορυφή της βαθμολογίας, καθώς εξουδετέρωσε την προσπάθεια του Όσκαρ Πιάστρι να προσπεράσει τον Όλιβερ Μπέρμαν για την τέταρτη θέση που θα τον διατηρούσε στην πρώτη θέση της κατάταξης. Σχολιάζοντας το πειστατικό, ο Φερστάπεν, ο οποίος είδε την επίθεσή του να σταματά, σχολίασε: “Μερικές φορές το Αυτοκίνητο Ασφαλείας λειτουργεί υπέρ σου και μερικές φορές λειτουργεί εναντίον σου”.
Οι 18 βαθμοί του Λεκλέρ, μαζί με τους 4 του Λιούις Χάμιλτον, επαναφέρουν για την ώρα τη Ferrari στη δεύτερη θέση του πρωταθλήματος των κατασκευαστών με 356 βαθμούς. Ο αγώνας του Μεξικού ανέδειξε τη μάχη για τον τίτλο σε όλα τα επίπεδα, καθώς η Mercedes ακολουθεί οριακά τρίτη με 355 βαθμούς και η Red Bull τέταρτη με 346.