TOP

Χατζάρ: «Η Red Bull μπορεί να παλέψει για βάθρο στην Αυστρία»

Αισιόδοξος για τις προοπτικές της Red Bull στο Grand Prix Αυστρίας εμφανίστηκε ο Ίσακ Χατζάρ, εκτιμώντας ότι η ομάδα μπορεί να επιστρέψει στη μάχη των κορυφαίων θέσεων στην έδρα της. Ο Γάλλος οδηγός θεωρεί πως τα χαρακτηριστικά της πίστας του Red Bull Ring, σε συνδυασμό με τις αναβαθμίσεις που ετοιμάζει η ομάδα, μπορούν να φέρουν ένα σημαντικά καλύτερο αποτέλεσμα από αυτό της Βαρκελώνης.

Advertisement

Ο Χατζάρ ολοκλήρωσε το Grand Prix Ισπανίας στην έκτη θέση, επωφελούμενος και από τις εγκαταλείψεις των Αντρέα Κίμι Αντονέλι και Σαρλ Λεκλέρ. Παρότι αντιμετώπισε προβλήματα ήδη από την εκκίνηση, ο νεαρός οδηγός πιστεύει ότι η εικόνα της Red Bull μπορεί να είναι πολύ διαφορετική στην Αυστρία. “Δεδομένου του πόσο μικρή είναι η πίστα, μπορούμε να έχουμε το ίδιο αποτέλεσμα ή και καλύτερο, ακόμη και ένα βάθρο”, δήλωσε στο GPblog. “Πιστεύω ότι θα έχουμε ένα σαφώς πιο δυνατό μονοθέσιο”.

Ο 21χρονος δεν έκρυψε την ενόχλησή του για τα προβλήματα που αντιμετώπισε στην εκκίνηση της Καταλονίας, αποκαλύπτοντας ότι η διαδικασία παραμένει υπερβολικά περίπλοκη. “Έκανα δύο φορές stall, κάτι που δεν μου είχε συμβεί όλη τη χρονιά. Πρέπει να λύσουμε αυτά τα ζητήματα, γιατί η διαδικασία είναι υπερβολικά περίπλοκη. Δεν γίνεται να είμαι ακριβής στο χιλιοστό κάθε φορά”, σχολίασε.

Παράλληλα, εξήγησε ότι η RB22 εξακολουθεί να υστερεί κυρίως στις γρήγορες στροφές και στις εισόδους των στροφών, τομέας στον οποίο η ομάδα εργάζεται εντατικά.

Την αισιοδοξία ενόψει Αυστρίας ενίσχυσε και ο επικεφαλής της Red Bull, Λοράν Μεκίς, ο οποίος επιβεβαίωσε ότι η ομάδα θα φέρει νέες αναβαθμίσεις στο Red Bull Ring. Όπως αποκάλυψε, στόχος είναι να μειωθεί το βάρος του μονοθεσίου και να περιοριστεί ένα από τα βασικά μειονεκτήματα που εξακολουθούν να επηρεάζουν την απόδοσή του.