TOP

Νόρις για Χάμιλτον: «Δεν θέλω να αγωνίζομαι στην F1 στα 40 μου»

Το παράδειγμα του Λιούις Χάμιλτον και του Φερνάντο Αλόνσο δείχνει να απορρίπτει ο Λάντο Νόρις, δηλώνοντας πως δεν επιθυμεί να παραμείνει στη Formula 1 μέχρι τα 40 του χρόνια. Ο οδηγός της McLaren παραδέχθηκε ότι θέλει να δημιουργήσει οικογένεια και να αφιερώσει χρόνο και σε άλλες πτυχές της ζωής του όταν ολοκληρωθεί η αγωνιστική του πορεία.

Advertisement

Στα 26, ο Βρετανός βρίσκεται στην καλύτερη περίοδο της καριέρας του και έχει μπροστά του αρκετά χρόνια στο κορυφαίο επίπεδο του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Παρ’ όλα αυτά, δεν σκοπεύει να παρατείνει την παρουσία του στο grid όσο έχουν κάνει ο Χάμιλτον και ο Αλόνσο.

Ερωτηθείς αν θα μπορούσε να φανταστεί τον εαυτό του να αγωνίζεται σε ηλικία αντίστοιχη με αυτή του συμπατριώτη του και επτάκις παγκόσμιου πρωταθλητή, ο Νόρις ήταν απόλυτος. “Καμία πιθανότητα. Ίσως να κάνω λάθος, αλλά θέλω να κάνω παιδιά και θέλω να είμαι εκτός”, δήλωσε σύμφωνα με το GPFans.

Ο οδηγός της McLaren ξεκαθάρισε ότι δεν σκέφτεται άμεσα την αποχώρησή του από τη Formula 1, καθώς εξακολουθεί να έχει υψηλές φιλοδοξίες και στόχους που θέλει να πετύχει. “Δεν είναι ότι φεύγω σύντομα. Έχω ακόμη μακροχρόνιο συμβόλαιο και θέλω να πετύχω πολλά περισσότερα στη Formula 1”, ανέφερε.

Παράλληλα, εξήγησε ότι θα ήθελε να παραμείνει συνδεδεμένος με το σπορ ακόμη και μετά το τέλος της καριέρας του, ειδικά αν τα παιδιά του ακολουθήσουν παρόμοια πορεία. “Ελπίζω τα παιδιά μου να βρεθούν κάποια μέρα στη Formula 1, οπότε ίσως να παραμείνω γύρω από το άθλημα. Πάντα θα αγαπώ τους αγώνες”, είπε.

Ωστόσο, ο Βρετανός υπογράμμισε ότι η ζωή δεν περιορίζεται αποκλειστικά στους αγώνες και πως θέλει να αφιερώσει χρόνο και σε άλλες εμπειρίες. “Δεν θέλω να περάσω τη μισή μου ζωή οδηγώντας αγωνιστικά αυτοκίνητα. Θέλω να ζήσω τη ζωή μου και να κάνω κι άλλα πράγματα”, κατέληξε.