TOP

Ράσελ για την pole στην Αυστρία: «Σήκωσα αμέσως το πόδι μόλις είδα κίτρινη σημαία»

Την πρώτη θέση στις κατατακτήριες δοκιμές του Grand Prix Αυστρίας πανηγύρισε ο Τζορτζ Ράσελ, παρά το γεγονός ότι χρειάστηκε να αντιμετωπίσει την κίτρινη σημαία που προκάλεσε το ατύχημα του Μαξ Φερστάπεν στα τελευταία λεπτά του Q3. Ο οδηγός της Mercedes αποκάλυψε ότι αναγκάστηκε να χάσει σημαντικό χρόνο στον γύρο του, εκφράζοντας παράλληλα την πεποίθηση ότι δεν υπάρχει λόγος ανησυχίας για πιθανή ποινή από τους αγωνοδίκες.

Advertisement

Μιλώντας στο F1TV μετά το τέλος της διαδικασίας, ο Ράσελ χαρακτήρισε τον γύρο του ως έναν από τους καλύτερους της χρονιάς. “Ήταν ένας απίστευτος γύρος. Είδα την κίτρινη σημαία και σήκωσα πολύ το πόδι πριν από τη στροφή. Ήμουν πέντε δέκατα ταχύτερος μέχρι εκείνο το σημείο και βγήκα από την τελευταία στροφή μόλις δυόμισι δέκατα μπροστά”, δήλωσε στον Τζιανκάρλο Φιζικέλα.

Ο Βρετανός εξήγησε ότι επρόκειτο για απλή κίτρινη σημαία και όχι διπλή, κάτι που τον έκανε αισιόδοξο ότι δεν υπήρχε παράβαση. “Ήταν δύσκολη μέρα, αλλά ο γύρος ήταν πραγματικά ξεχωριστός. Όλα λειτούργησαν τέλεια και είμαι πολύ περήφανος για τη δουλειά που κάναμε”, πρόσθεσε.

Παράλληλα, ο οδηγός της Mercedes εμφανίστηκε συγκρατημένος ενόψει του αγώνα, αναγνωρίζοντας τη δυναμική των Σαρλ Λεκλέρ και Λιούις Χάμιλτιον. “Οι Ferrari δείχνουν απίστευτα γρήγορες. Αυτή τη στιγμή είναι η ταχύτερη ομάδα στις στροφές. Ίσως έχουν λίγο μεγαλύτερη αεροδυναμική αντίσταση από εμάς, κάτι που μπορεί να μας βοηθήσει στην άμυνα”, ανέφερε.

Ο Ράσελ αποκάλυψε επίσης ότι ενημερώθηκε από τον Τότο Βολφ πως οι αγωνοδίκες έκριναν ότι η αντίδρασή του στην κίτρινη σημαία ήταν επαρκής. “Μου είπαν ότι όλα ήταν εντάξει. Είχα σηκώσει το πόδι περίπου 100 μέτρα πριν από τη στροφή, οπότε χάρηκα όταν το άκουσα”, είπε.

Τη δική του ερμηνεία για το περιστατικό έδωσε ο Χουάν Πάμπλο Μοντόγια, ο οποίος εξήγησε γιατί θεωρεί ότι ο γύρος του Ράσελ δύσκολα θα μπορούσε να αμφισβητηθεί. “Ο κανονισμός λέει ότι πρέπει να σηκώσεις το πόδι, δεν λέει πόσο πρέπει να το σηκώσεις”, σχολίασε ο πρώην οδηγός της Formula 1. “Πιθανότατα σήκωσε νωρίτερα το πόδι και φρέναρε λιγότερο αργότερα. Αυτό δείχνει ότι αντέδρασε στην κίτρινη σημαία και προσέγγισε τη στροφή με ασφαλή τρόπο”.

Ο Κολομβιανός πρόσθεσε ότι το κρίσιμο σημείο για τους αγωνοδίκες δεν είναι η ταχύτητα στο μέσο της στροφής, αλλά η αντίδραση του οδηγού κατά την είσοδο σε αυτήν. “Ο ίδιος είπε ότι έχασε δυόμισι δέκατα. Ίσως να μην ήταν ακριβώς τόσο, αλλά σίγουρα έχασε χρόνο”, εκτίμησε.