TOP

Βασέρ: «Το πρόβλημα δεν ήταν η στρατηγική, αλλά ο ρυθμός της Ferrari»

Ο Φρεντ Βασέρ ξεκαθάρισε ότι η στρατηγική δεν ήταν η αιτία πίσω από το απογοητευτικό αποτέλεσμα της Ferrari στο Grand Prix Αυστρίας, υποστηρίζοντας ότι η Scuderia απλώς δεν διέθετε την ταχύτητα για να ακολουθήσει τη Mercedes και τον Μαξ Φερστάπεν. Ο επικεφαλής της ιταλικής ομάδας παραδέχθηκε ότι η Ferrari αναγκάστηκε να ρισκάρει τακτικά κατά τη διάρκεια του αγώνα ακριβώς επειδή υστερούσε σε ρυθμό.

Advertisement

Η Ferrari εκκίνησε από τη δεύτερη και τρίτη θέση με τους Σαρλ Λεκλέρ και Λιούις Χάμιλτον, όμως είδε τον αγώνα να εξελίσσεται πολύ διαφορετικά από ό,τι περίμενε, με τον Βρετανό να τερματίζει πέμπτος και τον Μονεγάσκο όγδοος.

Όταν ρωτήθηκε αν οι επιλογές του κόκκινου pit wall έπαιξαν καθοριστικό ρόλο στο αποτέλεσμα, ο Βασέρ ήταν κατηγορηματικός. “Η στρατηγική δεν είναι το θέμα”, δήλωσε στο F1TV. “Το θέμα είναι ότι δεν είχαμε τον ρυθμό της Mercedes και του Φερστάπεν. Προσπαθήσαμε να το αντισταθμίσουμε παίρνοντας ρίσκα στη στρατηγική, αλλά αυτό δεν ήταν το βασικό πρόβλημα”.

Ο Γάλλος εκτίμησε ότι η Ferrari βρέθηκε πιο κοντά στη McLaren απ’ ό,τι στους πρωτοπόρους του αγώνα, ενώ στάθηκε και στον τρόπο με τον οποίο εξελίχθηκαν οι πρώτοι γύροι. “Σε σύγκριση με τη McLaren ήμασταν εκεί. Σε σύγκριση με τη Mercedes και τον Μαξ ήταν πιο δύσκολα τα πράγματα. Πιθανότατα πιέσαμε υπερβολικά στους πρώτους γύρους για να μείνουμε μαζί τους και καταστρέψαμε λίγο τα πάντα”, ανέφερε.

Ο Βασέρ απέκλεισε επίσης το ενδεχόμενο το αποτέλεσμα να σχετίζεται με την αυτοπεποίθηση του Σαρλ Λεκλέρ, ο οποίος είχε παραδεχθεί πριν από το τριήμερο ότι δεν αισθανόταν απόλυτα άνετα με το μονοθέσιο. “Ήταν στην πρώτη σειρά της εκκίνησης χθες, άρα η αυτοπεποίθησή του ήταν εκεί”, τόνισε. “Σήμερα ήταν περισσότερο θέμα υπερθέρμανσης και διαχείρισης των ελαστικών. Δεν είχε σχέση με την ταχύτητα ή την αυτοπεποίθησή του”.

Παρά το δύσκολο απόγευμα στο Red Bull Ring, ο επικεφαλής της Ferrari εμφανίστηκε αισιόδοξος για τη συνέχεια, εκφράζοντας την ελπίδα ότι η εικόνα της ομάδας θα είναι καλύτερη ήδη από το επόμενο Grand Prix στο Σίλβερστοουν.