TOP

Βολφ για Ferrari: «Κάποια στιγμή θα ξεμείνουν από cost cap»

Παρά τη νίκη της Mercedes στο Grand Prix Αυστρίας, ο Τότο Βολφ δεν απέφυγε να σχολιάσει τη στρατηγική εξέλιξης της Ferrari, αφήνοντας αιχμές για τον αριθμό των αναβαθμίσεων που φέρνει η Scuderia μέσα στη σεζόν. Ο επικεφαλής της γερμανικής ομάδας υποστήριξε ότι η Mercedes διαθέτει ήδη νέα πακέτα εξέλιξης, αλλά επιλέγει προσεκτικά το πότε θα τα χρησιμοποιήσει.

Advertisement

Η Mercedes πανηγύρισε ένα ιδιαίτερα σημαντικό αποτέλεσμα στο Red Bull Ring, με τον Τζορτζ Ράσελ να κερδίζει τον αγώνα και τον Αντρέα Κίμι Αντονέλι να συμπληρώνει το βάθρο στην τρίτη θέση. “Είμαστε μια ομάδα που παλεύει για το πρωτάθλημα κατασκευαστών και αυτό είναι που εκπροσωπούμε όλοι”, δήλωσε ο Βολφ στο F1TV. “Κάναμε ένα πολύ καλό άλμα σε βαθμούς αυτό το Σαββατοκύριακο και το να επιστρέφουμε μετά τη Βαρκελώνη με ένα 1-3 είναι πολύ ικανοποιητικό”.

Ο Αυστριακός στάθηκε επίσης στην εμφάνιση του Αντονέλι, θεωρώντας ότι η μάχη για τη νίκη χάθηκε ουσιαστικά στους πρώτους γύρους. “Ίσως το σημείο όπου χάθηκε ο αγώνας ήταν η πλήρης επίθεση στους πρώτους γύρους. Πίεσε τα φρένα περισσότερο από οποιαδήποτε άλλη στιγμή του τριημέρου και αυτό δεν λειτούργησε όπως θα έπρεπε. Από εκεί και μετά, όμως, είχε τους ταχύτερους χρόνους αγώνα και ήταν εξαιρετικό να βλέπεις τον τρόπο με τον οποίο επέστρεψε”.

Η πιο ενδιαφέρουσα τοποθέτησή του ήρθε όταν η συζήτηση στράφηκε στις αναβαθμίσεις των ομάδων και στη μάχη με τη Ferrari. “Υπάρχει πάντα η ισορροπία ανάμεσα στο φετινό και το επόμενο μονοθέσιο. Έχουμε ήδη μια αρκετά καλή αναβάθμιση στα χαρτιά, αλλά δεν την φέρνουμε ακόμη. Πρέπει να γίνει τη σωστή στιγμή”, εξήγησε.

“Η Ferrari πετάει συνεχώς πράγματα στο μονοθέσιό της. Υποθέτω ότι κάποια στιγμή θα ξεμείνουν από cost cap, γιατί εμείς δεν μπορούσαμε να κάνουμε το ίδιο. Απλώς δεν έχουμε αυτό το οικονομικό περιθώριο. Θα δούμε πού θα τους οδηγήσει αυτό”, σχολίασε.

Με τη Mercedes να αυξάνει τη διαφορά της στο πρωτάθλημα κατασκευαστών και τη Ferrari να συνεχίζει επιθετικά την εξέλιξη της SF-26, η μάχη των δύο ομάδων φαίνεται πως θα μεταφερθεί πλέον όχι μόνο στην πίστα, αλλά και στον τρόπο διαχείρισης των διαθέσιμων πόρων μέχρι το τέλος της σεζόν.