TOP

«Το να είσαι η Ferrari και να χάνεις από τη Williams στο Σίλβερστοουν είναι απαράδεκτο»

Την άποψη πως το πλασάρισμα του Αλεξάντερ Άλμπον πάνω από τους Σαρλ Λεκλέρ και Κάρλος Σάινθ στο βρετανικό Grand Prix ξεπέρασε το όριο του αποδεκτού για το επίπεδο της Ferrari, εξέφρασε η Μπέρνι Κόλινς.

Advertisement

“Για μια Ferrari το να ηττηθεί από μια Williams στο Σίλβερστοουν, είναι οριακά απαράδεκτο. Προσπάθησα να εξηγήσω γιατί επέμειναν τόσο σθεναρά σε αυτή τη στρατηγική”, είπε η πρώην επικεφαλής στρατηγικής της Aston Martin στο podcast του Sky Sports.

“Ανησυχούσαν πολύ για το ενδεχόμενο να χάσουν θέση από τις δύο Mercedes, που ήταν πίσω τους, κάτι που νομίζω ότι είναι ο λόγος που ανάγκασαν τον Λεκλέρ να μπει νωρίς. Δεν νομίζω ότι η ομάδα στρατηγικής υστερεί, νομίζω ότι δεν παίρνουν αποφάσεις αρκετά γρήγορα”, τόνισε.