Φερστάπεν μετά το ατύχημα στην Αυστρία: «Δεν μπορούσα να το ελέγξω»
Απογοητευμένος αλλά και προβληματισμένος εμφανίστηκε ο Μαξ Φερστάπεν μετά το ατύχημα που έβαλε πρόωρο τέλος στην προσπάθειά του στις κατατακτήριες δοκιμές του Grand Prix Αυστρίας. Ο οδηγός της Red Bull παραδέχθηκε ότι δεν μπορεί να εξηγήσει τι προκάλεσε την ξαφνική απώλεια ελέγχου του μονοθεσίου του, σε μια στιγμή που βρισκόταν στη μάχη για μια θέση στις πρώτες σειρές του grid.
Ο Ολλανδός έχασε τον έλεγχο της RB22 λίγο πριν την ολοκλήρωση του Q3, προκαλώντας κίτρινη σημαία και επηρεάζοντας την τελική προσπάθεια αρκετών οδηγών, μεταξύ των οποίων και του Αντρέα Κίμι Αντονέλι.
Παρά τη σφοδρότητα της επαφής, ο τετράκις παγκόσμιος πρωταθλητής ξεκαθάρισε ότι δεν αντιμετώπισε κάποιο πρόβλημα μετά το συμβάν. “Είμαι καλά. Απλώς είναι πάντα άβολο να έχεις μια πλαγιολίσθηση και να χτυπάς με αυτόν τον τρόπο. Δεν είναι ποτέ ο πιο ευχάριστος τρόπος να τρακάρεις με ένα μονοθέσιο Formula 1”, δήλωσε στο F1TV.
Ο Φερστάπεν θεωρεί ότι βρισκόταν σε θέση να διεκδικήσει ένα πολύ καλό αποτέλεσμα, αν και δεν ήταν βέβαιος ότι θα μπορούσε να απειλήσει τις Mercedes για την pole position. “Οι δύο πρώτοι τομείς ήταν αρκετά καλοί, αλλά ήξερα ότι στον τελευταίο τομέα η Mercedes ήταν πολύ γρήγορη και θα ήταν δύσκολο να επαναλάβουμε ό,τι έκαναν εκεί. Ακόμη κι αν τερματίζαμε τρίτοι, θα ήταν ένα πολύ καλό αποτέλεσμα για εμάς”, ανέφερε.
Αυτό που προβλημάτισε περισσότερο τον οδηγό της Red Bull ήταν ο τρόπος με τον οποίο χάθηκε ο έλεγχος του μονοθεσίου. “Δεν μπορώ πραγματικά να εξηγήσω γιατί συνέβη. Είχα ήδη μια μεγάλη στιγμή στη στροφή 6, κάτι που ήταν περίεργο γιατί συνήθως εκεί το μονοθέσιο παρουσιάζει υποστροφή. Στη στροφή 9 συνέβη ακριβώς το ίδιο. Μόλις έστριψα το τιμόνι, το πίσω μέρος έφυγε εντελώς και πλέον δεν μπορούσα να το ελέγξω”, εξήγησε.
Ενόψει του αγώνα της Κυριακής, ο 28χρονος εμφανίστηκε συγκρατημένος στις εκτιμήσεις του. Παραδέχθηκε ότι η Mercedes εξακολουθεί να έχει το προβάδισμα, ενώ υπενθύμισε ότι η Red Bull έχει δείξει μέχρι στιγμής καλύτερη εικόνα στις κατατακτήριες απ’ ό,τι στον ρυθμό αγώνα. “Νομίζω ότι είμαστε λίγο πίσω από τη Mercedes. Το είδαμε και στη Βαρκελώνη, όπου ήμασταν κοντά στις κατατακτήριες αλλά υστερήσαμε στον αγώνα. Αυτό παραμένει το αδύναμο σημείο μας και θα δούμε αύριο αν έχουμε κάνει κάποια βήματα προόδου στον ρυθμό αγώνα”, τόνισε.