“Καμπανάκι” Φερστάπεν προς Red Bull: «Αν συνεχίσουμε έτσι, δεν θα είμαι πρωταθλητής το 2025»
Την ανάγκη για επίλυση των ζητημάτων που αντιμετώπιζε η RB20 στο μονοθέσιο του 2025 έθιξε ο Μαξ Φερστάπεν, προκειμένου να είναι σε θέση να υπερασπιστεί τον τίτλο του στην προσεχή σεζόν της Formula 1.
“Αν συνεχίσουμε έτσι, δεν θα είμαι πρωταθλητής την επόμενη χρονιά. Είναι τόσο απλό. Πρέπει πραγματικά να κάνουμε βήματα για να είμαστε ανταγωνιστικοί την επόμενη σεζόν. Το ξέρουμε όλοι αυτό. Έχω εμπιστοσύνη στην ομάδα ότι μπορεί να διορθώσει τα προβλήματα ισορροπίας. Ορισμένα πράγματα που δεν μπορέσαμε να προσαρμόσουμε πέρυσι θα αλλάξουν”, δήλωσε ο 27χρονος στην ολλανδική Telegraaf.
“Ξέρουμε ότι πρέπει να είμαστε καλύτεροι στα kerbs, στις αναπηδήσεις και στις αργές στροφές. Αυτές είναι γενικά οι αδυναμίες μας. Αν θα χάνουμε ακόμα κι έτσι, θα βασίζεται στην καθαρή ταχύτητα”, αναγνώρισε.