Ο Φερστάπεν σχολιάζει το “κλέψιμο” της ατάκας του από τον Νόρις: «Αν σε αντιγράφουν, είναι κομπλιμέντο»
Την οικειοποίηση της φράσης του, «Simply lovely», από τον Λάντο Νόρις μετά τη νίκη του πιλότου της McLaren στο ολλανδικό Grand Prix, κλήθηκε να σχολιάσει ο Μαξ Φερστάπεν.
“Πρέπει να το εκλάβω ως κομπλιμέντο. Αν αρχίσουν να σε αντιγράφουν, αυτό είναι κομπλιμέντο. Πιστεύω ότι είχαν επίγνωση του τι έκαναν. «Πρέπει να τον κερδίσουμε στο Ζάνβορτ, να τον κλονίσουμε ψυχολογικά», τέτοια πράγματα. Δεν με ενδιαφέρουν αυτά, απλώς απογοητεύτηκα με τον αγώνα”, υποστήριξε ο Ολλανδός παγκόσμιος πρωταθλητής της Red Bull μιλώντας στο Viaplay.
“Φυσικά θα προτιμούσα να κερδίσω και στο Ζάντβορτ. Αλλά για μένα, αυτό δεν έχει σημασία από πλευράς ψυχολογίας. Επίσης αυτή η ατάκα… Το άφησα να περάσει. Ήμουν ήδη συγκεντρωμένος στον επόμενο αγώνα και στο πώς να λύσουμε τα προβλήματά μας. Απλώς πρέπει να είσαι αναίσθητος με κάτι τέτοια”, πρόσθεσε.