Χιλ για Σουμάχερ: «Με έκανε να νιώθω κατώτερος – Προσπαθούσε να με ταπεινώσει»
Την ένταση των μονομαχιών του στις πίστες της Formula 1 με τον επτά φορές παγκόσμιο πρωταθλητή, Μίκαελ Σουμάχερ, ανακάλεσε στη μνήμη του ο Ντέιμον Χιλ, σε συνέντευξη που παραχώρησε στο GQ Magazine.
“Ήθελε να με κερδίσει κατά κράτος, αναμφίβολα. Προσπαθούσε να με ταπεινώσει. Και φυσικά, είχε όλα τα προσόντα για να με κάνει να φαίνομαι κατώτερος. Απλώς νόμιζα ότι ήταν μια ελαφρώς άσχημη κατάσταση, κάτι που δεν με ενθουσίασε ιδιαίτερα”, θυμάται ο Βρετανός, ο οποίος κατέκτησε τον τίτλο των οδηγών το 1996.
“Αφού σταμάτησα τους αγώνες, συμφώνησα να του πάρω συνέντευξη για το περιοδικό F1 Racing, και ήταν ένας εντελώς διαφορετικός άνθρωπος. Φαινόταν πολύ διασκεδαστικός, καλός τύπος. Σε έναν αγώνα, δεν το έβλεπες ποτέ αυτό. Έβγαζε το πηγούνι του, φούσκωνε το στήθος του και περπατούσε με αγέρωχο ύφος. Ακτινοβολούσε αυτοπεποίθηση. Ήταν ένας εξαιρετικός ανταγωνιστής”, υπογράμμισε.