O technical director της Mercedes ανέλυσε γιατί ο Χάμιλτον παραπονέθηκε για τη στρατηγική
Την οπτική γωνία της ομάδας σχετικά με τα όσα συνέβησαν στο Grand Prix του Μαϊάμι, έφερε στο φως ο technical director της Mercedes, Μάικ Έλιοτ.
“Πρώτα εμφανίστηκε το virtual safety car και βάλαμε στα pit τον Τζορτζ. Κάναμε δηλαδή ακριβώς αυτό που έπρεπε να κάνουμε. Ήμασταν τότε σε θέση να έχουμε μεγάλη διαφορά μεταξύ του Βάλτερι, ακολουθούμενου από τον Λιούις, με τον Τζορτζ που βρισκόταν αρκετά πίσω”, δήλωσε.
“Σε εκείνο το σημείο του αγώνα, με τον Βάλτερι και τον Λιούις να έχουν hard ελαστικά, ο Λιούις πλησίαζε τον Βάλτερι και θα είχε την ευκαιρία να τον προσπεράσει. Αλλά αυτό το εικονικό αυτοκίνητο ασφαλείας μετατράπηκε πολύ γρήγορα σε ένα κανονικό αυτοκίνητο ασφαλείας και σε εκείνο το σημείο έκλεισε όλα τα κενά. Βρεθήκαμε σε μια θέση όπου ο Τζορτζ είχε ολοκαίνουργια medium, ενάντια σε ένα φθαρμένα hard του Λιούις και φθαρμένα hard του Βάλτερι”, ανέφερε ο Έλιοτ.
“Το αυτοκίνητο ασφαλείας ήρθε σε εντελώς λάθος στιγμή για τον Λιούις. Αν δεν τον βάζαμε σε pit, θα είχε πάντα τον Τζορτζ πίσω του με ένα πολύ πιο φρέσκο ελαστικό. Βάζοντάς τον, θα έχανε τη θέση του από τον Τζορτζ. Θα κατέληγε πίσω από τον Τζορτζ στην πίστα. Τα μόνα νέα ελαστικά που είχαμε στη διάθεσή μας ήταν τα hard και τα soft. Μπορεί να πιστεύετε ότι τα soft θα ήταν μια καλή λύση, όμως ξέραμε ότι θα υπερθερμανόταν πολύ γρήγορα. Και θα υπερθερμανόταν ακόμα πιο γρήγορα γιατί βρισκόταν ακριβώς πίσω από τον Τζορτζ στην πίστα και το γεγονός αυτό θα έδινε ακόμη περισσότερη θερμότητα στα ελαστικά”, εξήγησε.