
Χάμιλτον για την ποινή του στη Σιγκαπούρη: «Νιώθω πόνο για τη Ferrari»
Την απογοήτευσή του για την εικόνα της Ferrari μετά το Grand Prix της Σιγκαπούρης εξέφρασε ο Λιούις Χάμιλτον, δηλώνοντας ότι συμπάσχει με ολόκληρη την ομάδα. Ο Βρετανός τερμάτισε όγδοος, υποβιβασμένος λόγω ποινής, ενώ ταλαιπωρήθηκε από σοβαρό πρόβλημα στα φρένα που τον ανάγκασε να αμυνθεί οριακά στους τελευταίους γύρους. Ο Χάμιλτον υπογράμμισε ότι το μονοθέσιο της Ferrari εξακολουθεί να υστερεί έναντι των πρωτοπόρων, παρόλο που όλο το προσωπικό δίνει τον καλύτερό του εαυτό.
“Νιώθω πόνο για όλη την ομάδα, από το catering μέχρι το marketing και τους μηχανικούς, οι οποίοι εμφανίζονται κάθε Σαββατοκύριακο και δίνουν πραγματικά τα πάντα”, δήλωσε σύμφωνα με το f1i.com ο 40χρονος, εκφράζοντας τη στήριξή του. Ωστόσο, αναγνώρισε το σκληρό αγωνιστικό ρεαλισμό: “Αλλά το μονοθέσιο που έχουμε δυστυχώς δεν είναι στο επίπεδο των παιδιών που είναι μπροστά, ειδικά επειδή είχαν κάποιες αναβαθμίσεις και εμείς δεν μπορούμε να τους φτάσουμε”.
Ο επτά φορές παγκόσμιος πρωταθλητής τόνισε ότι η ομάδα δεν έχει καταφέρει να βγάλει όλες τις δυνατότητες της SF-25, ειδικά στις κατατακτήριες δοκιμές. “Ακόμα αγωνιζόμαστε για την τέταρτη, πέμπτη, έκτη θέση στην καλύτερη περίπτωση”, παραδέχτηκε με ειλικρίνεια. Υπογράμμισε δε ότι τα προβλήματα στα προκριματικά, όπως το θέμα με τα ελαστικά κοστίζουν ακριβά, καθώς στον αγώνα ο ρυθμός της Ferrari είναι συγκρίσιμος με μερικούς από τους αντιπάλους.
Ερωτηθείς για το νέο πρόβλημα του μονοθεσίου της Ferrari, ο Φρεντ Βασέρ διαβεβαίωσε ότι η βλάβη στα φρένα δεν έθεσε ζήτημα ασφαλείας, καθώς ο ρυθμός του Χάμιλτον μειώθηκε κατά 30 δευτερόλεπτα στον τελευταίο γύρο. Παράλληλα, είπε πως αν είχαν καταφέρει να ολοκληρώσουν έναν γρήγορο γύρο στις δεύτερες δοκιμές της Παρασκευής, πιθανώς θα είχαν εντοπίσει έγκαιρα την δυσλειτουργία. Το ζήτημα που αντιμετώπισε ο Χάμιλτον στην πίστα της Marina Bay έρχεται να επιβεβαιώσει τον ισχυρισμό του πρώην team principal της Scuderia, Μαουρίτσιο Αριβαμπένε, ο οποίος είπε ότι η Ferrari υστερεί σε λοιπά εξαρτήματα έναντι του ανταγωνισμού, καθώς εστιάζει στον κινητήρα.