TOP

Μπράντλ: «Η McLaren επαναπροσδιόρισε τους κανόνες μετά την σύγκρουση Πιάστρι-Νόρις»

Το περιστατικό που άλλαξε τον τρόπο με τον οποίο η McLaren χρησιμοποιεί τους εσωτερικούς κανονισμούς της, αποτέλεσε η σύγκρουση μεταξύ των διεκδικητών του τίτλου της McLaren, Λάντο Νόρις και Όσκαρ Πιάστρι, στον πρώτο γύρο του Grand Prix της Σιγκαπούρης, σύμφωνα με τον Μάρτιν Μπραντλ. Ο σχολιαστής του Sky Sports F1 υποστήριξε ότι μετά την επαφή των μονοθεσίων, η McLaren ουσιαστικά έδωσε το ελεύθερο στους οδηγούς της να μάχονται πιο επιθετικά. Οι αγωνοδίκες της FIA έκριναν ότι η κίνηση του Νόρις, ο οποίος είχε ελαφριά επαφή με τον Μαξ Φερστάπεν και στη συνέχεια έπεσε πάνω στον Πιάστρι, ήταν εντός των ορίων.

Advertisement

Ο Πιάστρι ζήτησε μέσω του team radio από την ομάδα να ανταλλάξουν τις θέσεις, όπως συνέβαινε στο παρελθόν σε ανάλογες περιπτώσεις, αλλά η McLaren αρνήθηκε. Παρά τον εκνευρισμό του Αυστραλού μετά την στάση της ομάδας του, ο Μπράντλ υποστήριξε ότι αυτή η απόφαση είναι το κλειδί για τη νέα κατάσταση.

Advertisement

“Νομίζω ότι ήταν δυναμικό, καιροσκοπικό, επιθετικό, αλλά αυτός είναι μηχανοκίνητος αθλητισμός”, δήλωσε ο Μπράντλ στη ζωντανή μετάδοση. “Οι βασικοί κανόνες μόλις επαναπροσδιορίστηκαν”. Ο έμπειρος αναλυτής τόνισε πως η ομάδα δεν μπορούσε πλέον να δικαιολογήσει μια ανταλλαγή θέσεων, αλλά πρόβλεψε την αντίδραση του Αυστραλού: “Ο Όσκαρ θα πει: «Εντάξει, τότε, αυτό είναι. Έτσι θα αγωνιζόμαστε»”.

Στη συνέχεια, ο Μπράντλ συνόψισε τη νέα κατάσταση λέγοντας: “Τα γάντια βγήκαν για τους οδηγούς της McLaren για το υπόλοιπο της σεζόν”. Χωρίς ωστόσο να έχει επιβεβαιωθεί από τους επικεφαλής των «πορτοκαλί», Ζακ Μπράουν και Αντρέα Στέλλα, με αυτή τη δήλωση ο Μπραντλ υποδηλώνει πως η McLaren επιλέγει πλέον να μην παρεμβαίνει στην τεταμένη μάχη των δύο οδηγών της για τον τίτλο, μέσω των περίφημων Papaya Rules. Αυτή η νέα ελευθερία που δόθηκε μετά το περιστατικό στην Marina Bay, δείχνει ότι οι Νόρις και Πιάστρι θα είναι πλέον απόλυτα ανταγωνιστικοί μεταξύ τους. Καθώς η έκβαση του πρωταθλήματος αναμένεται να κριθεί στην πίστα και όχι μέσω του pit wall, ο κίνδυνος περαιτέρω συγκρούσεων είναι πλέον υψηλός.