
Ο Φερστάπεν αποκαλύπτει πληθώρα προβλημάτων της Red Bull στη Σιγκαπούρη: «Ήταν θέμα επιβίωσης»
Σε μάχη επιβίωσης παραδέχτηκε ο Μαξ Φερστάπεν πως εξελίχθηκε ο αγώνας του στο Grand Prix της Σιγκαπούρης, καθώς αναγκάστηκε να διαχειριστεί πολυάριθμα ζητήματα με την RB21, παρά το γεγονός ότι κατάφερε να τερματίσει δεύτερος. Η πίστα του Marina Bay, παραδοσιακά δύσκολη για τη Red Bull, επιβεβαίωσε τη φήμη της, καθώς ο Ολλανδός, αν και επέλεξε να παραταχθεί στο grid με μαλακά ελαστικά, είδε την τακτική να αποτυγχάνει λόγω της κακής πρόσφυσης στην εκκίνηση, οδηγώντας σε πρόωρο pit stop και έναν αγώνα άμυνας.
“Ρισκάραμε επιλέγοντας τα μαλακά ελαστικά. Αυτό δεν λειτούργησε, και μετά ήταν θέμα επιβίωσης στο πρώτο stint για να κρατήσω τα ελαστικά ανέπαφα”, δήλωσε ο Φερστάπεν στο Viaplay. Ωστόσο, τα ελαστικά δεν ήταν το μεγαλύτερο πρόβλημα, καθώς ο πρωταθλητής παραπονέθηκε για εκτεταμένα ζητήματα με τις αλλαγές σχέσεων.
“Είχαμε πολλά προβλήματα με τα κατεβάσματα και τα ανεβάσματα”, πρόσθεσε. Εξήγησε ότι σε μια πίστα με πάνω από 5.000 αλλαγές ταχυτήτων, το μονοθέσιο «έσπρωχνε συνεχώς» όταν κατέβαζε ταχύτητα, προκαλώντας υπερστροφή και μπλοκαρίσματα. “Το μονοθέσιο ήταν επίσης πολύ νευρικό στο πίσω μέρος. Όλο αυτό το έκανε πολύ δύσκολο να ελεγχθεί, ήταν περισσότερο προσπάθεια να κρατηθώ στη δεύτερη θέση”.
Η παραδοχή του Φερστάπεν ότι τα ζητήματα αυτά οφείλονταν εν μέρει και σε προσαρμογές που έκανε η Red Bull στο μονοθέσιο κατά τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου, υποδηλώνει ότι η ομάδα δυσκολεύεται ακόμα να βρει τη σωστή ισορροπία στην RB21. Δεδομένου ότι τα προβλήματα στις αλλαγές ταχυτήτων αποτελούν το πιο συνεπές παράπονο του Ολλανδού φέτος, η εστίαση της Red Bull φαίνεται να έχει ήδη μετατοπιστεί στο μονοθέσιο του 2026 και στους νέους κανονισμούς, αφήνοντας τον Φερστάπεν να μάχεται για την διατήρηση της θέσης του στους αγώνες που απομένουν για να ολοκληρωθεί το φετινό πρωτάθλημα της Formula 1.