TOP

Αλόνσο: «Θα συνεχίσω να αγωνίζομαι, αλλά ίσως όχι στη Formula 1»

Ανοιχτό άφησε το ενδεχόμενο αποχώρησής του από τη Formula 1 στο τέλος της σεζόν ο Φερνάντο Αλόνσο, ξεκαθαρίζοντας ωστόσο ότι δεν σκοπεύει να σταματήσει τους αγώνες. Ο Ισπανός τόνισε πως εξακολουθεί να αισθάνεται ανταγωνιστικός και γεμάτος κίνητρο, με την τελική απόφασή του να αναμένεται μετά το καλοκαιρινό διάλειμμα.

Advertisement

Οι δηλώσεις του δις παγκόσμιου πρωταθλητή ήρθαν στο περιθώριο του Grand Prix Αυστρίας, λίγες ώρες αφότου ο Μάικ Κρακ υποστήριξε ότι ο οδηγός της Aston Martin είναι «πολύ γρήγορος για να αποσυρθεί».

Ο Αλόνσο συμφώνησε με αυτή την εκτίμηση, τονίζοντας ότι εξακολουθεί να νιώθει ανταγωνιστικός πίσω από το τιμόνι. “Δεν χρειάζομαι τον Μάικ να μου πει ότι είμαι γρήγορος. Το νιώθω κάθε φορά που βγαίνω στην πίστα”, δήλωσε στο GPblog.

Παρόλα αυτά, ξεκαθάρισε ότι η συνέχιση της καριέρας του δεν σημαίνει απαραίτητα και παραμονή στη Formula 1. “Θα συνεχίσω να αγωνίζομαι γιατί νιώθω γρήγορος, έχω κίνητρο και αγαπώ αυτό που κάνω. Αν όμως θα αγωνίζομαι στη Formula 1 ή όχι, είναι μια διαφορετική ιστορία”, ανέφερε.

Ο 44χρονος εξήγησε ότι η απόφασή του θα εξαρτηθεί από πολλούς παράγοντες, ανάμεσα στους οποίους είναι η απόλαυση που του προσφέρει η κατηγορία, οι νέοι κανονισμοί και τα υβριδικά συστήματα ισχύος. “Υπάρχουν πολλές επιλογές στον κόσμο του motorsport, αλλά εξακολουθώ να αγαπώ τη Formula 1”, είπε.

Παράλληλα, ο Αλόνσο θέλησε να βάλει τέλος στα σενάρια που τον συνδέουν με πιθανή μετακίνηση στην Alpine, επαναλαμβάνοντας τη δέσμευσή του στο πρότζεκτ της Aston Martin. “Η δέσμευσή μου σε αυτή την ομάδα ξεπερνά τον χρόνο που θα βρίσκομαι πίσω από το τιμόνι. Πιστεύω στο πρότζεκτ και στους ανθρώπους που έχουμε συγκεντρώσει”, υπογράμμισε.

Μάλιστα, τόνισε ότι ο μεγάλος του στόχος παραμένει να δει την Aston Martin να κατακτά ένα παγκόσμιο πρωτάθλημα, είτε ως οδηγός είτε από διαφορετικό ρόλο μέσα στην ομάδα. “Θέλω να κερδίσω έναν τίτλο με την Aston Martin, είτε οδηγώ είτε όχι. Αυτή η δέσμευση δεν έχει αλλάξει”, ανέφερε.