Η πίσω αεροτομή θα κρίνει σε μεγάλο βαθμό τη μάχη μεταξύ Red Bull και Ferrari
Οι διαφορές στους χρόνους μεταξύ Red Bull και Ferrari είναι πολύ μικρές φέτος, ωστόσο οι δύο ομάδες της Formula 1 έχουν τελείως διαφορετικές προσεγγίσεις από πλευράς set-up.
Η Red Bull μέχρι στιγμής ποντάρει στο χαμηλότερο κάθετο αεροδυναμικό φορτίο, μεγιστοποιώντας την τελική ταχύτητα σε βάρος της απόδοσης στις στροφές για την RB18, ενώ η Scuderia είχε επιλέξει έως και το Grand Prix του Μαϊάμι μια λύση υψηλότερου downforce που σημαίνει ότι χάνει στις παγίδες ταχύτητας, αλλά είναι πιο αποτελεσματική στις στροφές.
Με βάση τις εκτιμήσεις των ειδικών, υπάρχει αυξανόμενη πιθανότητα οι δύο ομάδες που διεκδικούν τον τίτλο να συγκλίνουν στην προσέγγισή τους καθώς προσπαθούν να μην ξεγελαστούν.
Η Ferrari έφτασε στο Μαϊάμι με μια νέα, χαμηλότερη πίσω πτέρυγα, υποδηλώνοντας ότι είχε επίγνωση της απόδοσής του στην τελική ταχύτητα. Στο τέλος, ωστόσο, επέλεξε να μην την χρησιμοποιήσει. Πρόκειται για την τρίτη διαφορετική διαμόρφωση πίσω φτερών για την ομάδα του Μαρανέλο φέτος, ενώ έχει αναπτύξει δύο τελείως διαφορετικές ρυθμίσεις μέχρι στιγμής.
Η νεότερη πίσω πτέρυγα της Ferrari εντοπίστηκε στη Monza την περασμένη εβδομάδα έχει σχεδίαση παρόμοια με την τελευταία της Mercedes, η οποία χρησιμοποιήθηκε στο Μαϊάμι, και έχει ήδη εμφανιστεί σε άλλα μονοθέσια, όπως αυτό της Alpine.