Ένσταση της Ferrari για την ποινή του Σάινθ στο Grand Prix της Μελβούρνης
Προσπάθεια για αναίρεση της ποινής που επιβλήθηκε στον Κάρλος Σάινθ στο Grand Prix της Αυστραλίας, καταβάλλουν οι άνθρωποι της Ferrari.
Η τιμωρία των 5 δευτερολέπτων έθεσε εκτός βαθμολογούμενης 10άδας τον Ισπανό οδηγό της Scuderia, με τον Φρεντ Βασέρ να κάνει λόγο για διαφορετικά κριτήρια των αγωνοδικών σε παρόμοια συμβάντα.
“Συμπληρώσαμε την αίτηση επανεξέτασης του συμβάντος και τη στείλαμε στην FIA. Δεν θέλω να αποκαλύψω λεπτομέρειες αυτής της συζήτησης. Το μόνο που θα πω είναι πως υπήρχε το συμβάν των Γκασλί και Οκόν, επίσης είχαμε τους Σάρτζεντ και Ντε Φρις, όπου η αντίδραση των αγωνοδικών δεν ήταν η ίδια”, υποστήριξε ο team chief της ιταλικής ομάδας.
Σημειώνεται ότι με βάση τα όσα προβλέπει ο Διεθνής Αγωνιστικός Κώδικας της FIA, οι ομάδες της Formula 1 έχουν το χρονικό περιθώριο 14 ημερών μετά τον αγώνα για να καταθέσουν ένσταση.