TOP

Ο Σάινθ αντιδρά στο ξέσπασμα Λεκλέρ: «Εγώ δεν χρησιμοποιώ το team radio για να παραπονεθώ ή να κριτικάρω»

Το οργισμένο team radio του Σαρλ Λεκλέρ στο Λας Βέγκας, στο οποίο εξέφρασε τη δυσαρέσκειά του για το γεγονός ότι τερμάτισε πίσω από τον Κάρλος Σάινθ, σχολίασε ο Ισπανός πιλότος της Ferrari.

Advertisement

“Ήμασταν μπροστά από τον Λιούις Χάμιλτον και είχαν ήδη περάσει μερικοί γύροι από τότε που ζήτησα να μπω για pit stop. Οπότε και οι δύο χάναμε πολύ χρόνο. Έπρεπε να αφήσω τον Σαρλ να περάσει. Δεν θα πω ψέματα, είμαι αρκετά δυσαρεστημένος γι’ αυτό. Αλλά η Mercedes ήταν απλώς πιο γρήγορη”, δήλωσε ο 30χρονος μιλώντας στο Sky Sports F1.

“Δεν μου αρέσει να χρησιμοποιώ το team radio και τα μέσα για να παραπονιέμαι ή να κριτικάρω. Προτιμώ να το κάνω κεκλεισμένων των θυρών γιατί δεν υπάρχουν ποτέ καλά αποτελέσματα από τέτοιου είδους σχόλια. Η όλη κατάσταση ήταν λίγο ακατάστατη και είμαι ο πρώτος που δεν είμαι χαρούμενος, αλλά είναι αυτό που είναι”, είπε.