TOP

Σαίνθ: «Με το περσινό μονοθέσιο δεν ένιωθα έτοιμος να διεκδικήσω το πρωτάθλημα»

Στην παραδοχή πως το 2022 δεν θα μπορούσε να διεκδικήσει το παγκόσμιο πρωτάθλημα λόγω μονοθεσίου, προέβη ο Κάρλος Σάινθ.

Advertisement

“Για να είμαι ειλικρινής, μάλλον με το περσινό μονοθέσιο, δεν ήμουν έτοιμος. Αν το πρωτάθλημα είχε οδηγηθεί ίσως με το μονοθέσιο του 2021, να ήμουν έτοιμος”, τόνισε ο Ισπανός μιλώντας στην παρουσίαση του νέου μονοθεσίου της Ferrari.

“Είναι μακρά η καριέρα ενός οδηγού Formula 1. Πάντα θα υπάρχουν μονοθέσια που είναι φτιαγμένα για εσένα και χωρίς καν να τα πιέσεις, γράφεις εξαιρετικούς χρόνους. Υπάρχουν άλλα μονοθέσια όσο και να τα πιέζεις, νιώθεις ότι σου λείπει αυτό το κάτι παραπάνω που ίσως μου έλειπε πέρυσι. Εγκατέλειψα λίγο τη συνέπεια που με έκανε τόσο δυνατό στα χρόνια της McLaren και στην πρώτη μου χρονιά με τη Ferrari”, συμπλήρωσε.