Ο Λεκλέρ αποκαλύπτει πρόβλημα της Ferrari στο GP του Κατάρ: «Αν το είχα πέρυσι, δεν θα τερμάτιζα»
Το ζήτημα που κλήθηκε να αντιμετωπίσει στο Κατάρ, με τη δυσλειτουργία του συστήματος παροχής υγρών που τον βοηθούν να παραμένει ενυδατωμένος όσο βρίσκεται στο μονοθέσιο της Ferrari κατά τη διάρκεια του αγώνα, έθιξε ο Σαρλ Λεκλέρ.
“Ναι, δεν μπορούσα να πιώ. Αλλά ειλικρινά, δεν νομίζω ότι ήταν τόσο μεγάλο θέμα τώρα. Πέρυσι θα ήταν ένα πολύ μεγάλο θέμα. Νομίζω ότι δεν θα είχα τελειώσει τον αγώνα χωρίς το ποτό μου. Αλλά φέτος ήταν πολύ χαλαρά”, είπε ο Μονεγάσκος μιλώντας στο RacingNews365, μετά τη δεύτερη θέση που κατέλαβε στην πίστα του Λουσαΐλ.
“Όσον αφορά την αφυδάτωση, δεν ήταν κακό. Αλλά ήταν αρκετά απαιτητικό σωματικά στις στροφές μόνο και μόνο επειδή δεν είχαμε να κάνουμε διαχείριση ρυθμού. Απλώς πίεζα από τον πρώτο μέχρι τον τελευταίο, κάτι που είναι πολύ ευχάριστο για τον οδηγό. Αλλά υπήρχε έντονη σωματική καταπόνηση”, πρόσθεσε.